Novinky
05.01.2023
Kotel HORAL na dřevo a uhlí
V letošním roce chystáme dva nové kotle na dřevo a uhlí HORAL a HORAL KOMBI.
Kotle jsou provedení odhořívací s řízeným odtahem spalin a velmi jednodu...
číst celé
29.08.2022
LARA WOOD KOTEL NA DŘEVO 5 EMISNÍ TŘÍDA Ekodesing prohořívací.
LARA WOOD varianty 11,15, 21kW
Uvedli jsme pro Vás uvedly na trh nový patentovaný ocelový kotel na dřevo s ručním přikládáním. Typ spalování je pro...
číst celé
28.07.2022
NOVÉ AUTOMATICKÉ KOTLE NA PELETY A UHLÍ 5 třída ekodesin se zárukou 5 let
V naší řadě kotlů značky Czechtherm jsme pro Vás připravili nové automatické kotle na pelety a uhlí v 5 emisní třídě s ekodesingem. U kotlů na pe...
číst celé
- Úvod
- Zákaznický servis
- Reklamace
Reklamace
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@czechthem.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.